Szanowni Państwo, drodzy klienci.

W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego, jak również mając na uwadze wszelkie możliwe środki, które możemy podjąć starając się ograniczyć rozprzestrzenianie się epidemii, w najbliższych dniach nasza firma pracować będzie na odrobinę zmienionych zasadach.

Po pierwsze, pracujemy w te same dni i w tych samych godzinach co dotychczas, jednak ograniczamy możliwość przebywania na terenie naszej firmy. Nie będzie możliwości wejścia na teren firmy. Obsługa będzie odbywać się w przedsionku, przy drzwiach wejściowych. Dla Państwa bezpieczeństwa będzie tam dostępny środek do dezynfekcji. W tym miejscu wydawany będzie towar oraz odbierane będą urządzenia do serwisu.

Po drugie, gorąco zachęcamy do składania zamówień zdalnie. Z przyjemnością przygotujemy zamówienia złożone telefonicznie lub mailowo. Po skompletowaniu zamówienia poinformujemy Państwa o możliwości odbioru i ustalimy godzinę wydania, tak aby ograniczyć możliwość gromadzenia się większych grup ludzi w tym samym czasie w jednym miejscu.

Po trzecie, dołożymy wszelkich starań, by Wasze potrzeby realizować najlepiej jak się da, zachowując przy tym najwyższą dbałość o nasze wspólne bezpieczeństwo zdrowotne.

Przepraszamy za utrudnienia, licząc na Waszą wyrozumiałość i zrozumienie wyjątkowości sytuacji w jakiej się wszyscy znaleźliśmy.

Dziękujemy i życzymy Wam i sobie zdrowia.

Małgorzata i Paweł Mesek

Pod poniższymi kontaktami przyjmiemy zamówienia od Państwa:

1) Łódź. Telefonicznie: 42 256-55-10, 42 256 50-60, 42 632-37-01, 42 630-28-79, 510 248-248, 512 132-132 oraz maile: nekma@nekma.pl, internec@internec.pl
2) Częstochowa. Telefonicznie: 34 361-07-74, 501 668-228 oraz mailowo: czestochowa@nekma.pl
3) Opole. Telefonicznie: 77 435-90-73, 512 034-082 oraz mailowo: opole@nekma.pl
4) Sosnowiec. Telefonicznie: 32 263-44-55, 508 091-099 oraz mailowo: sosnowiec@nekma.pl